CoolMiniOrNot Forums - Painting and Modelling - Blogs
View RSS Feed

Painting and Modelling

  1. Halloween Pumpkin Mage skonczony

    Witam!
    Wkoncu po dlugim czasie udalo mi sie skonczyc modelik, ktory juz pokazywalem wczasniej -Halloween Pumpkin Mage firmy Spellcrown... Najwiecej motywacji dalo mi zdobycie drewnianego, stepla ktory sluzy wlasnie za podstawe dioramy... W swoim bitspudelku znalazlem elegancka Dwarfowa lopate i nagrobek od Tombow calosc zmontowalem na drewnianym klocku jako swierzy grob... jeszcze troche kamykow i piasek i bylo wszystko przygotowane... wiedzialem ze modele to nie bedzie problem tylko base... ...
    Categories
    Painting and Modelling ,
  2. Human Blood Bowl Team i reszta

    Tak wiec zaczne od tego, ze udalo mi sie wkoncu rozegrac pierwsza partyjke w Warmachine. Gra jest calkiem fajna i szybka. Z racji tego, ze ten system mnie zauroczyl, ruszam z kopyta do malowania Warjackow. Aktualnie 3 rozgrzebane, jeden podczas blendingu Jak skoncze wrzuce foty. Druga spraw± jest Malifoo. Co raz nas wiecej w naszym malym miescie, ktorzy zainteresowali siê tymi ladnymi modelami. Teraz tylko czekac, a¿ Zigu znajdzie czas na to aby nas troche poduczyc zasad. Zygu, czekamy z niecierpliwoscia ...
    Categories
    Painting and Modelling ,
  3. SM Termo Captain i HALLOWEEN :D


    No i jestem ponownie. Mialem wstawic posta wczesniej, jakos w polowie tygodnia, ale czasu brak przez ciagle zajecia na uczelni (+ fuksowka xD). A wiec pokarze tygodniowy progres w zwiazku z Terminator Captainem, wiem, ze nie ma tego duzo ale juz ok. 90% jest skonczone. Maly tutorial z malowania tuniki i twarzy. No i moze jeszcze wspomne o dzisiejszej drugiej wygranej z Reyqim w Blood Bowla . Znow stanalem na boisku jako trener druzyny ludzi natomiast Reyq zagral swoimi swiezymi elfami. ...
    Categories
    Painting and Modelling ,
  4. Blood Bowl !!!

    Dziesiejszy dzien byl pod znakiem dwoch przefajowych systemow. Jednym z nich byl Dystopian Wars (dziekuje Zygmunowi za pokazanie czegos nowego ) no i cos czego sie nie sodziewalem - Blood Bowl. Reyq jakims zbiegiem okolicznosci przytachal pachnacy nowoscia LDKowy starterek, grany moze ze 2 razy xD Po trudach pierwszego halfa ogarnelismy zasady tegoz jak ze przefajowego systemu. Mialem zaszczyt couchowac teamem ludzi. Po krwawych przepychankach w koncu udalo mi sie zdobyc punkt, ktory pozniej ...
    Categories
    Painting and Modelling ,
  5. Poczatek

    Witam wszystkich, ktorzy tutaj trafili.
    W koncu zdecydowalem sie na zalozenie jakiegos konkretnego bloga, ktory zmotywuje mnei (mam nadzieje :P ) do intensywniejszej pracy przy modelach. Dluzej nie przeciagajac zaczynam od wrzucenia fotek nowosci w mojej kolekcji.
    Warmachina - nowy systemik do ktorego probuje sie przekonac. Szczerze powiedziawszy, po kupienie boxa starterowego ("Two-player starter box") jestem mile zaskoczony choc sa tez lekkie zgrzyty. Zaczne od tych pozytywow. ...
    Categories
    Painting and Modelling ,

Privacy Policy  |   Terms and Conditions  |   Contact Us  |   The Legion


Copyright © 2001-2018 CMON Inc.

-->