Halloween Pumpkin Mage skonczony - Blogs - CoolMiniOrNot Forums
View RSS Feed

herrkuba

Halloween Pumpkin Mage skonczony

Rate this Entry

Witam!


Wkoncu po dlugim czasie udalo mi sie skonczyc modelik, ktory juz pokazywalem wczasniej -Halloween Pumpkin Mage firmy Spellcrown... Najwiecej motywacji dalo mi zdobycie drewnianego, stepla ktory sluzy wlasnie za podstawe dioramy... W swoim bitspudelku znalazlem elegancka Dwarfowa lopate i nagrobek od Tombow calosc zmontowalem na drewnianym klocku jako swierzy grob... jeszcze troche kamykow i piasek i bylo wszystko przygotowane... wiedzialem ze modele to nie bedzie problem tylko base... tak wiec na tym sie skupilem aby oddac jako tako atmosfere cmentarza... po pomalowaniu calosci basea zabralem sie za Dyniowych ... zaczalem od Spawna... podklad czarny... nastepnie zmieszalem Blazing Orange z Bestial Brownem i uzyskalem podstawowy kolor od ktorego wyszedlem... nastepnie zaladowalem aero dawka samego Blazinga... tak zrobilem rzut swiatla... jak juz mialem aero w lapie, to po szybkim czyszczeniu zarzucilem do srodka odrobine P3 Meredius Blue... delikatnie rzucilem swiatlo wokol oczu i "usmieszku"... krawedziujac rozjasnieniem Merediusu nadalem glebie... dodatkowo rozwodnilem usyskany kolorek i wlalem go w szczelinki na topie dyn... wszystko bylo fajnie tylko jeszcze highlight ogolny... zmieszalem Blazing z Golden Yellowem... tak ze dwa razy zwiekszajac ilosc zoltego... tyle ze Spawna... Mage w wiekszosci byl malowany tak samo... dodatkowo maznolem elementy zielone i staffa... najciekawsze zostawilem na koniec, a mianowicie ogien w rece... wyszedlem z bardzo ciemnej zieleni... punktowy highlight aero... no i swiatlo rzucone... nic prostszego... jakas przedostatnia warstwa zielonego highlightu przeznaczonego na koncowke ognia, trafila jeszcze na gorna czesc reki i oswietlona czesc Dynioglowy... jeszcze jedna jasniejsza warstwa i gotowe na koniec spojrzawszy na calosc dioramy doszedlem do wniosku, ze brak mi jakiegos wysokiego elementy... wypadlo na kawalek patyka, ktory po uprzednim umyciu i czesciowym oskrobaniu z koru wyladowal jeszcze pod aerografem tak aby wszystko ladnie sie komponowalo... i koniec... drewniana podstawka dostala ladniutki lakier... jeszcze podbis na koniec... i Finito jak wam sie podoba?


 


1.jpg


2.jpg


4.jpg


5.jpg

Submit "Halloween Pumpkin Mage skonczony" to Digg Submit "Halloween Pumpkin Mage skonczony" to del.icio.us Submit "Halloween Pumpkin Mage skonczony" to StumbleUpon Submit "Halloween Pumpkin Mage skonczony" to Google Submit "Halloween Pumpkin Mage skonczony" to Facebook

Tags: None Add / Edit Tags
Categories
Painting and Modelling ,

Comments


Privacy Policy  |   Terms and Conditions  |   Contact Us  |   The Legion


Copyright © 2001-2018 CMON Inc.

-->